Kérdése van? Vannak válaszaink!

Home > Garancia > Nyomtatott anyagok gyors online reklamációja

Nyomtatott anyagok gyors online reklamációja

A reklamáció gyors és egyszerű kezelése érdekében kérjük, jelezze a kiszállított nyomtatott anyagok hibáját online, a weboldalunkon található ügyfélfiókján keresztül, az alábbi utasításokat követve:

 

  1. Amint hibát észlel a leszállított nyomtatott anyagokon, fényképezze le a hibát. A probléma felméréséhez elegendőek a mobiltelefonon készült fotók.

  2. Jelentkezzen be ügyfélfiókjába, és lépjen be a Reklamáció részbe.

  3. Hozzon létre egy új reklamációt az ÚJ REKLAMÁCIÓ gombra kattintva. Az utasításokat követve válassza ki a rendelési számot, amelyre a reklamáció vonatkozik, röviden írja le a hibát, és töltsön fel fényképeket, JPG, PNG vagy GIF formátumban, maximum 10 MB mérettel/fájl. Végül erősítse meg a reklamációt a REKLAMÁCIÓ KÜLDÉSE gombbal.

  4. A reklamáció elküldése után munkatársunk azonnal értesítést kap. A reklamációkat munkanapokon 9:00 órától 16:00 óráig kezeljük. Mindig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni reklamációját, ha azonban időszűkében van, ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal, a +36 1 901 0128-as telefonszámon. Ebben az esetben reklamációját előbbre vesszük.

  5. A reklamáció elküldése után várja meg válaszunkat, a nyomtatott anyagokat ne küldje vissza. A reklamációt a legtöbb esetben úgy oldjuk meg, hogy a nyomtatott anyagot ne kelljen visszaküldeni. Ha azonban erre mégis sor kerülne, futárunk díjmentesen átveszi Öntől a csomagot. Az ilyen esetben elegendő megfelelően becsomagolni a visszaküldésre szánt anyagot. 

  6. A reklamációval kapcsolatban, a probléma összetettségétől függően, 1-3 munkanapon belül választ adunk. A bonyolultabb problémák, mint pl. a színek esetében, ahol színmérés elvégzése szükséges, a válaszadás ideje meghosszabbodhat.

  7. Abban az esetben, ha a reklamációt jóváhagyjuk, az Önnel való megegyezést követően haladéktalanul kivitelezzük a javított rendelést. Ehhez az Ön közreműködésére is szükség lehet (például a javított javaslat jóváhagyásához stb.).

 

Ha valamilyen oknál fogva az itt leírt gyorsított reklamációkezelés nem felel meg Önnek, az ÁSZF-ben leírt reklamációs eljárást is igénybe veheti.